BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 6, 2009

alahaii..malasnye laa~

klu korg prasan ke x..blog aku mmg xde pix lgsg..mls la babe! nk upload la..pe la..dlm jari aku nie terseliuh da kire rajin gak la aku dok 'tekan' keyboard nie..uh!mls gler..nnti rajin aku upload la k.huhu! ;p

urm..pe benda yg aku mls lg nie..(smbil ngadap com ngn mata kuyu) hehe~ pg td! pg td aku mls bngn solat..hahaha!!terlebey tdo pe..mmg liat nk bngn!adik aku bising nk g skola br aku bngn..hampeh nye kakak!kahkaakah! pe pn..aku tetap bngn,congrate la..hahaha \^-^/ pas mndi aku lyn tv..smbl lyn msg 'ehem2'~hehe xbrape nk lyn gak cz aku syok lyn citer 'jgn lupe lirik' wooo~kaye beb lau msuk!hafal lirik je..huhu.pg nie xde cter tom n jerry,=( pg2 aku cuke lyn katun..gelak2,best tuu..pg2 dpt senyum mmg best..huhu

hbs je lyn citer aku g gerak mandi,ciap2 nk g kje..kje tetap kje beb~ da ciap2 aku bekpes lu. wt milo cicah roti ..alhamdulillah~rezki aku rini =) da 2 aku pn g kje ngn mak aku..rini nek moto!da seminggu xnek moto..rini nekk blk..kete adik aku gatai nk bwk g skola..uh,bia la..die pn nk rs gak bwk kete g skola tanpa ade 'instructor' (mak aku la) ..slalu mmg ade je mak aku kt sebelah..cian gak die..besela lesen P lg..hehe.so nk dijadikan cter aku ngn mak aku pn g la kje nek moto..tuk pengetahuan korg mak aku teman aku keje tuk seminggu nie.bos aku g bangkok.so..pggl la mak aku teman.huhu.. dlm perjalanan..(lps traffic light) pom!! tyr meletop!!alahaii...malasnye laa..tyme nie la die nk wt hal..pk2, uh berat ngat ke aku nie..hahaha!!! da 2 aku trun r moto cpt2..mak aku laks tgk tyr..nsb dekat ngn kdai repair moto..uh,selamat~ da 2 mak aku pn g la anta repair tyr yg tbe2 nk pecah 2..aku lak 2gu tepi jln,uh nsb kuar awal 1/2jm rini..xdela lmbt ngat msuk kje..huhu..

emm..nsb aku arini..xleh nk slhkn nsb..benda da nk jd..aku redha je,ujian tuk aku rini kot =) dkt 20mnt gak r 2gu tyr nk ok..da ciap aku pn blah ngn mak aku.. smbg blk perjalanan td..ats moto, aku sempat gak tnye mak aku..'td cina 2 caj bape'..mak aku jwb 'rm10 je'..dlm dok je2..aku pn hulur kat mak aku rm10..xde r..kje xsebrape da nk kne kuar duit ganti tyr..aku gak yg nk nek moto 2 nnti..pape pn..rinii..akuuu..alahaiii...mlsnye laaa~~

salam~

0 comments: